LET OP! informatie voor bij de reisblog over 3 dagen Bangkok

12 april 2018 - Bangkok, Thailand

Beste reisbloglezers,

In de laatste blog over Bangkok zijn maar 5 van de 68 foto’s zichtbaar als je direct naar de foto’s onderaan de pagina gaat. Maar: als je klikt op het kopje FOTOS bovenaan, dan zie je ze allemaal.

Dat zou ook wel eens bij meerdere reisblog afleveringen gebeurd kunnen zijn. Wij ontdekken het nu pas.

Veel kijkplezier in ieder geval met de overige 63 stuks van Bangkok en wellicht nog met de andere foto's van eerdere blogs.

Jørgen en Kootje

1. Renate:
    12 april 2018
    Prachtige reisverhalen en foto's. Ik heb genoten.
  2. Kees en marijke:
    Helemaal mee eens, wij ook! Maar wat zal het stil zijn in Amstelveen na Bangkok. Welkom thuis.
  3. Rian:
    12 april 2018
    Ja, Bangkok moet je gezien hebben, nu je toch aan de andere kant van de wereld bent. Wat een ervaring. Ik vond het een stad overvol met kleine vriendelijk beleefde mensen. Zie uit naar jullue laatste film.
  4. Winnie en Eric:
    Wat een andere werelden, we zitten met open mond de foto's te bewonderen.
  5. Irene:
    12 april 2018
    Lieve Jör en Kootje, ik wiL jullie heel erg bedanken voor de prachtige verhqlrn, foto's en video's. Een genot om elke keer weer een mooi verhaal te lezen en zien. Een hele goeie reis terug.